До дванадцяти Центрів обслуговування клієнтів Волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» за пів року за консультаціями на особистий прийом звернулось близько 130 тисяч споживачів. Спеціалісти надали клієнтам 208 110 послуг.
Клієнтоорієнтованість – пріоритет у роботі центрів надання послуг Волинської філії «Газмережі», а також забезпечення доступних, надійних та безпечних послуг із розподілу газу, враховуючи потреби кожного клієнта у зручний для нього спосіб, інформує пресслужба Волинської філії «Газмережі».
«Споживачі газу Волині в умовах воєнного стану можуть одержати консультації в наших центрах онлайн та офлайн. Хто цінує свій час, той передає показання газу та сплачує за розподіл газу за допомогою дистанційних способів, – розповідає начальниця Центру обслуговування клієнтів Волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» Ольга Тимощук. – Хтось розв’язує газові питання, завітавши на консультацію до наших менеджерів».
Упродовж пів року консультації на особистих прийомах у Центрах обслуговування клієнтів отримали близько 130 тисяч споживачів газу Волині. 7,5 тисяч клієнтів консультувались із приводу питань розподілу газу в телефонному режимі за номерами контакт-центру «Нафтогаз України»:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell).
До 12 центрів обслуговування клієнтів, які є в газифікованих районах області, за перше півріччя 2024 року споживачі звертались за такими послугами:
-3 664 клієнти отримали послугу зміни власника особового рахунку;
-1 616 споживачів замовили послуги сервісного обслуговування газових приладів;
-1 384 заяви стосувались підключення до газових мереж, припинення та відновлення розподілу газу, проведення техобслуговування внутрішніх систем газопостачання будинку, встановлення, зняття на повірку, заміни або ремонту лічильника газу тощо;
-315 клієнтів уклали договори на газифікацію нових об’єктів;
– 135 споживачів замовили послугу реконструкції систем газопостачання;
-3 030 споживачів отримали різного роду довідки та інші послуги.
Також газовики нагадують про новий графік роботи Центрів обслуговування клієнтів, який діє з 1 червня цього року:
Пн-чт: 8:00 год – 17:15 год (у м. Луцьк, м. Ковель, м. Володимир працюють без обідньої перерви);
Пт: 8:00 год -16:00 год, (у м. Луцьк, м. Ковель, м. Володимир працюють без обідньої перерви);
Суб-нд: вихідні дні.