Із жовтня там автоматично не відображається сума до оплати за електроенергію, як це було раніше.
Виникло це з причин, які не залежать від ТОВ «Волиньелектрозбут». Водночас таке нововведення створило незручності для багатьох споживачів електроенергії в області, кажуть у «Волиньелектрозбут». Тож рекомендують для оплати скористатися Особистим кабінетом споживача на сайті ТОВ «Волиньелектрозбут» та сервісами інших банків та фінустанов, перелік — за посиланням https://elektro.volyn.ua/electricity/home/payment.php
Для того, щоб сплатити через сервіси ПриватБанку, потрібно вводити номер особового рахунку як ідентифікатор платежу та суму.
Дізнатись ці дані можна:
– в Особистому кабінеті на сайті ТОВ «Волиньелектрозбут»;
– підписавшись на розсилку у Viber;
– у паперовому рахунку за електроенергію, якщо не відмовлялись від отримання такого;
– у центрах обслуговування клієнтів;
– за номерами телефонів https://elektro.volyn.ua/about/csc.php.