У зв’язку зі зміною Оператора газорозподілу, оплату за послуги з розподілу газу з 1 грудня 2023 року, потрібно здійснювати за новими реквізитами Волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України».
Про це йдеться на офіційній сторінці Волинської філії «Газмережі».
Тариф на розподіл (доставку) газу для волинян, як й раніше, – 1,88 грн за 1 куб.м. Звертаємо увагу, що особові рахунки клієнтів залишається незмінним. Вони десятизначні та починаються на 0200.
Як тепер платити?
Із 1 грудня за доставку газу слід оплачувати за новими реквізитами Волинської філії «Газмережі». Згідно з умовами Типового договору розподілу природного газу, затвердженого НКРЕКП, сплачувати за послуги газорозподільної компанії необхідно щомісяця до 20 числа, тобто за грудень – до 20 грудня.
Реквізити для сплати за послуги, отримані з 1 грудня:
Побутові споживачі (населення):
код за ЄДРПОУ 45279226
МФО 303398
п/р UA703033980000026038301860407
Юридичні особи
код за ЄДРПОУ 45279226
МФО 303398
п/р UA753033980000026039300860407
Заборгованість, яка виникла до 30 листопада, необхідно оплатити попередньому ліцензіату АТ «Волиньгаз» за старими реквізитами.
Що робити з переплатою?
Якщо в споживача є переплата за розподіл газу в АТ «Волиньгаз» станом на 1 грудня, то вона буде повернута. Для цього потрібно подати до найближчого Центру обслуговування клієнтів або надіслати поштою письмову заяву про повернення коштів, адресовану АТ «Волиньгаз», а також:
• копію паспорта (усі сторінки);
• копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
• довідку банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);
• копії квитанцій на суму переплати.
Зауважимо, що заява на повернення коштів має бути подана від того ж платника, який вказаний у квитанції. Розмір вашої переплати можна завчасно дізнатись у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів. Тут же можна провести звірку за особовим рахунком та вирішити інші питання розподілу газу.
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Контакт-центру за номерами:
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell).